cahaya fitrah cahaya fitrah: mencari kerja. . .

Monday, October 29, 2012

mencari kerja. . .


cuti sem da start, apa nak buat pun tak tau la. tak kn nak duduk besarkan badan pulak kat rumah. hmm. bosan gak cuti sebulan lama-lama ni. petang aritu, pegi la jalan-jalan beli ubat kutu. ergghhh. sakit hati bilik ku da kena attack dengan makhluk hitam, halus, terlompat-lompat.  bile pulak kucing aku ni wat ternak kutu kt bilik aku. humm badan aku lagi la habis bintik-bintik merah. gatal pulak tu, tak tahannye. da beli ubat kutu., spray je then aku tak jenguk2 pun bilik uh. haha.

 errr, td punye cite, tersangkut pulak, alang-alang berjalan, terus la sekali cari kerja. huh, 1 kedai ni oke la. aku minat, jumaat, sabtu ahd freedom. gaji masyuk jugak. tapi nape dorang ni tak call2 aku ni. haiyaa.. lau tak dapat, duk uma je la aku. tertunggu orang call. huhu

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

7 budak comel:

fardiyah said...

erk kutu??

FITRAH JAMIL said...

yup kne attack gn kutu kucing. ergghhh

Rara Nasiha said...

kerja pun okay jugak. dapat duit :)

fatin aziz said...

kutu mmg menyakitkan hati..btw good luck dlm mencari kerja..:)

ieda said...

dik cuti sem lama .. kerja ..kumpul duit lah dik ;))

Ayie Abas said...

aik? bilik ada kutu ke pijat? baru dengar bilik pun leh ada serangan kutu...haha

FITRAH JAMIL said...

nk kerja tapi tak dapat2 lagi. hee aah kene kutu ergrhh :(

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥