cahaya fitrah cahaya fitrah: selamat hari bapa

Saturday, June 16, 2012

selamat hari bapa

Terima kasih Abah atas kasih sayang yang kau tunjukkan melalui kata-kata hikmat dan nasihat, melalui setiap suap makanan yang masuk ke dalam perutku setiap hari, melalui pakaian indah yang tersarung di tubuhku yang tidak pernah kekurangan, melalui laptop yang aku guna untuk menaip ucapan yang rendah diri ini, melalui rumah cantik tersergam indah yang memayungi dari panas dan hujan, melalui kemudahan wifi yang kau sediakan untuk anak-anak merasai apa yang orang lain rasai, dan melalui setiap pukulan dan kemarahanmu untuk mendidik aku agar tidaklah lalai dan leka dalam kehidupan dan agar aku tidak mengulangi kesilapanku sehingga aku adalah aku yang sekarang. Selamat Hari Bapa !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥