cahaya fitrah cahaya fitrah: pedih

Thursday, June 07, 2012

pedih

kesabaran ada tahap tertentu. tak semua benda kita boleh lepas dan biar kan saje. aku boleh tahan sabar, boleh simpan pendam, itu tak menyusahkan hidup sesiapa. bila sampai satu tahap, iaitu angin kus-kus aku datang, berdesing dan bernanah la telinga korang nak dengar aku punya luahan. tapi aku jarang buat begitu.

 ego! tak. semua orang ada ego masing-masing. nak tau ego korang tahap mana? try la korang gaduh opsss bukan yang mcm ninja tu, korang ni da gangster sgttt ke,. i mean time korang gaduh tu, korang tengok ko atau dia yang tegakkan benang yang basah. pastu sapa yang cepat beralah. kalau dah beralah tu, tak kan nak diam jew kan, say la sorry ke, that mean korang mengalah atas sebab tertentu. bukan dikalahkan or di gamekan sesuka hati je.

bercakap dengan  dengan vokal or suara yang tinggi. sapa-sapa yang vokal dia tinggi macam ning baizura tu boleh dimaafkan. mungkin itu suara semulajadi. haha. maksud  aku suara yang tinggi ni cam orang tu tengking-tengking. aku pantang ni org tengking ditambah pula kena caci maki. terguris hati ini. kalau tak suka sekali  pun janganlah depan-depan ko bushhh die. aku ada perasaan, bukan tunggul batu kot.
hati macam kaca kot, kalau terhempas pecah berderai, nak kutip balik n cantum kan balik mampu kew? nak pakai apa yea korang? plaster ke??


p/s: ermm aku buat entry ni tak de mukadimah kan. haha tak payalah, sekati aku la kan. tu je la for this nite.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

10 budak comel:

babycomel said...

kadang-kadang tak sabar jugak, mesti nak marah je kan.. orang kata sabar tu ada hadnya, betul ke?

FITRAH JAMIL said...

btul tu, ada la part2 kita dapat bertahan. law da abis sabar, jadi la mcm hulk tu. huhu

restu bulan mish miera said...

kita cuma manusia biasa kadangkala tahap kesabaran kita tak sekuat mana pun...

FITRAH JAMIL said...

hmm,nak tak nak kne la saba. org buat kita,diam kn je la,

LoveLicious ! said...

selalu jugak gaduh , tapi biasanya tak sampai tengking2 lagi kot . sedeh woo kalau kena tengking . huhu .

lylyn said...

cute blog..
sy dh follow awk..awk follow sy ek =)tq
http://nlylyn.blogspot.com/

FITRAH JAMIL said...

terima kasih lylyn. da follow awk da. slmat berkenalan

FITRAH JAMIL said...

lovelicious: hmm tu yg pedih hati , kalau da tahap tu..

johari said...

sy singgah sini melawat..nak follow la.nt jgn lupa follow sy ok.

FITRAH JAMIL said...

oke

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥