cahaya fitrah cahaya fitrah: new roommate

Tuesday, June 12, 2012

new roommate

bilik ni dah macam full da aku tengok. padahal baru je 3 orang yang duduk. yela semua bawak barang macam-macam. huu termasuk la aku. new roommate aku oke la baik, leh masuk kepala jugak la gn kite orang. dulu aku duk 2 orang je, sunyi jugak la sebab tak banyak nak godek-godek apa. takut tu jangan cerita la, tiba-tiba lau ternampak makhluk jeng-jeng jeng, haaa seramm.. lagipun kite orang jenis yang malas nak keluar bilik lepak kat ruang tamu. so paham-paham la, bukan kite orang sombong yer. hee

roommate baru ni senang tak de masalah pun. lawa beb. haha yerla tak tipu la. lemah lembut je cara dia. nama dia ika, amik course PD. haa dah kenapa pulak tu? nak kenal ke, malas la nak bgtau. hee. lau korang nak tau bilik ni memang budak-budak selangor conquer. huhu nak balik pun senang sebab boleh balik sama-sama kan. ouh alamak da pukul 11, ada meeting rumah la. oke dada. 

eah tetibe, gambar yang tak de kena mengena

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 budak comel:

J.Syazwana said...

tahniah sebab dapat rumet best dan okey.
hehehe

ikaa sharin said...

good good . takmo gegado :)

#err , maap . gua terfollow blog ohsem lu .

FITRAH JAMIL said...

thax awak semua

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥