cahaya fitrah cahaya fitrah: kemas rumah

Saturday, June 02, 2012

kemas rumah

fuhh letih jugak arini. aktiviti aku arini gn semalam tak de beza, tapi berbeza kowt dengan hari-hari yang lain. sebab aku pun tak tau kenapa semangat sangat nak kemas rumah. mean buat clearance. kang aku cakap kemas je korang pikir aku tak kemas rumah sebelum-sebelum ni. no no no oke.

haha cara aku berkemas lain sikit, kalau rasa benda da tak elok ke, apa ke, semua aku hangkut masuk tong sampah. padahal barang tu bak kata orang leh guna kalau terdesak. bagi aku, tak minat ler nak simpan khazanah-khazanah yang tak leh pakai. haha aku kasi bersih punye. cer tengok bilik ni.


amacam cantik, kemas??
haha memang tak lah bilik aku macam tu. 
atleast rumah aku da bersih n kemas haha weeee hepi. penat nak tido da. gudnite :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 budak comel:

Nasuha said...

rajinnya...

FITRAH JAMIL said...

hehe tak lah rajin mane. sbb tgk da besepah jew. hehe

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥