cahaya fitrah cahaya fitrah: ‎1st day class started.

Monday, June 11, 2012

‎1st day class started.

penatnye first day class arini walaupun tanpa buat apa-apa di dalam kelas. just ice breaking je. ramai gak budak-budak yang repeat dalam kelas aku. hmm, rasa dalam dunia asing je. pelik, aku tak kenal dorang pun. dak kelas aku sem lepas tak ramai je.hmm btw kelas pun abis awal kiteorg pun yeahhh la. huhu. hmm tapi penatnye jangan cerita la. da boleh rasa dah macam mana di bulan puasa nanti. semua orang akan jadi sotong nanti. hee.

arini nak settle macam-macam, reg.course la, beli buku la, tu la yang membuatkan aku penat sangat. biasala awal-awal kelas memang macam ni.  balik je dari kelas bummm aku terus tido. hehe oke la tu je .:)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥