cahaya fitrah cahaya fitrah: Panas Yang Terik

Friday, May 18, 2012

Panas Yang Terik



goreng pisang,
selamat petang.


panas terik betul petang ni, dari tadi pusing kanan, pusing kiri tak boleh nak lelapkan mata walaupun memang sedia mengantuk.dah lesu da, tak larat da ni. jalan pun terhuyung-hayang. air dah bergeleng-geleng tong da aku minum. bibir tetap macam tu, kering semacam je. kalau dapat cendol ni sodap aih.. tapi mana pulak aku nak pi cari. susah nak dapat dekat sini.erkk tak larat nak tulis, penat sangat da ni. nak mimpi cendol dengan ais krim la. =D



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥