cahaya fitrah cahaya fitrah: JUMPA DIA..

Saturday, May 05, 2012

JUMPA DIA..

jumpa dia?? siapa yang aku maksudkan? kekasih gelap, buah hati, artis, musuh,  PM .. siapa, siapa...

fatin amalyna

<--- jumpa dia yang berbaju                     biru itu.
tu la bestfriend aku. seriously, aku rindu gila dekat die nih. da lama aku tak jumpa die. dalam ingatan, last kite orang jumpa masa hari terakhir belajar di melaka dulu. lepas tu, semua buat hal masing-masing. seriously, aku rindu die. walaupun kite orang dah tak study sama-sama lagi, tapi kite orang tak lost contact pun. kadang tu kerap jugak die text aku. die banyak share pasal diri die, masalah die, apa yang berlaku dekat die, kite orang still macam dulu. kenapa aku cakap kite orang macam dulu?

tengok yea situasi ni.

setengah tu, bila da pergi jauh, misalnya merantau or dapat sambung belajar tempat lain kew mesti da lupa dekat orang sini. die ingat kawan tu sampai tang tu je. langsung lupakan orang lain kan. kadang tu nama die ada dekat friend list facebook tapi tak pernah bertegur pun,buat-buat tak kenal je. tu la cepat sangat dilupai kawan yang pernah menjadi susah dan senang bersama dulu.


tapi... tengok situasi aku 

berbeza sangatkan. aku dan die still sekepala lagi. da banyak kali da kite orang rancang nak keluar sama-sama. tapi mesti ada je halangan. nak buat macam mana kan dah tak da rezeki namanya. tapi satu hari mesti jumpa jugak kalau niat kita betul kan. memang kenyataan, aku jumpa die dalam keadaan tidak dirancang. waa bertapa happy nya aku dapat jumpa die even sekejap pun aku da bersyukur sebab kite orang memang dari dulu lagi nak jumpa- nak jumpa. tapi tak jugak jumpa-jumpa. bila dapat jumpa sekejap pun da kira oke da, agaknya itu la surprise yang kite orang dapat atas kesabaran kami untuk berjumpa sekalian lamanya. seronok tengok die. memang tak da bezanya die yang dulu dengan die yang sekarang. perangai kami tetap begitu.

by the way, awal bulan lima aritu, hari jadi die yang ke-19. hee  happy birthday friend. may Allah bless you. hope kita akan berkawan sampai bila-bila yea walaupun kita berjauhan. nanti kita jumpa lagi oke, lagi dengan surprise yang berbeza untuk kali yang akan datang, .. i love my friends.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥