cahaya fitrah cahaya fitrah: Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC) UiTM

Sunday, May 13, 2012

Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC) UiTM

  

wow gah nya nama tempat itu.! tempat ap itu., mesti korang tahu kan, wajar ke tak wajar ke korang mesti ambil tahu as a student uitm.  hari ni aku rasa teruja sikit sebab cousin aku convo dekat sini la tempatnya.. haha bukan aku nak cite pasal die pun, aku nak cite pasal aku. apa pun congratulation ye, aku bila lagi.,bila la nak dapat naik pentas kan.. bila la aku nak graduate kan..hurmm lama ke lagi? haha teringin sebenarnya..alaa fitrah lagi berapa sem je lagi.. so, kena la study betul-betul.. dapatkan pointer macam sem lepas..
"Success doesn't come to you?you go to it"

kita yang cari kejayaan tersebut, bukan kejayaan yang datang dekat kita dengan sendirinya kalau kita mahu berjaya. .
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥