cahaya fitrah cahaya fitrah: 16 Mei

Wednesday, May 16, 2012

16 Mei

       

SELAMAT HARI GURU

hari ni kan. lupa kew? apa la, tanpa mereka, aku tak kenal apa itu ABC, 123, campur darab bahagi tolak. arigato kepada semua cikgu aku, dari tadika, sekolah rendah, sekolah agama , sekolah menengah sehinggalah sekarang. semua la yang telah mengajar aku, tak kira cikgu ganti relief ke, even sekejap pun masuk kelas aku, aku tetap ucapkan terima kasih. and tak lupa juga cilgu yang paling terpinggir di malaysia iaitu cikgu kelas memandu. hehe. memang jarang sekali aku dengar. kalau tak kerana mereka yang ajar aku, aku tak la jadi who i'am today. pokok pangkalnya semua usaha yang cikgu beri ikhlas. tu la datang nye keberkatan belajar. thanks cikgu-cikgu semua.

thanks for all.

  happy teacher's day

you guided me
when i was lost
you supported me
when i was weak
you have enlightened me all through




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥