cahaya fitrah cahaya fitrah: PENANTIAN SATU PENYEKSAAN ATAU KESABARAN

Friday, April 06, 2012

PENANTIAN SATU PENYEKSAAN ATAU KESABARAN

assalamualaikum dan selamat sejahtera. betulkah penantian itu satu penyeksaan? ataupun satu kesabaran? rasanya dua dua betul,. ermm yela dari pengalaman saya menuggu itu amat menyeksakan. mana tidaknya, saya ni seorang yang tepati janji dan apa-apa pun time saya mmg sharp. memang nampak saya ni kerek sikit dalam bab-bab masa. saya tidak suka dengan orang yang suka tidak tepati janjinya. misalnya berlaku baru-baru ni, saya telah merancang untuk pergi holiday bersama teman saya, untuk luangkan masa cuti sem ni.. janji memang hendak pergi awal , rancang dah bersungguh-sungguh ni. saya pun dengan semangat la jugak packing barang semua untuk bercuti selama 4 hari yang telah dirancang. kiteowg cadang nk bertolak ke cherating tgh malam, saya punya la menunggu temanku nh dari tengah hari sampai la ke petang, satu msg pn xdapat darinya. mula saya da naik hangin sikit ni, tapi saya sabar, mana tau jalan jam kew apa kew kn.. saya berfikiran positif je la. alih-alih petang tu saya dapat sms dari teman saya yang dia xdapat datang ambil saya. jadi kteowg pn pospone la percutian kteowg nh keesokan hari. memang hati ini geram sangat.. xdapat kawal rasanya. tp saya cuba jugak bersabar, tunggu keesokan harinya. jangan la janji uh mcm2, den nh xsoka bobonau,, haaa marah nh, tak pe ini salah satu menguji kesabaran ku,, untuk lebih menjadi orang yang bersabar. kesabaran itu perlu dalam diri kita. chill yee..



just coooool n relexx yew..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥