cahaya fitrah cahaya fitrah: NAK BUAT APA??

Saturday, April 28, 2012

NAK BUAT APA??

sunyi nya malam ini, enset tak berbunyi pun agaknya rosak kowt. aku tak tau nak buat apa da. bukak tutup bukak tutup je laptop ni dari tadi. punya la boring sangat-sangat malam ni. nak tengok tv pun cerita terlampau bagus sangat, memang tak berminat aku. karang lepas 10 minit silap-silap bukan aku yang tengok tv, tv yang tengok aku..hurmm dah tak de kerja gini la jadinya, punggah-punggah almari jumpa pulak harta karun haha,, memang da lama tak pakai inai, ni la masanya nak menggedik pakai malam-malam. =)

yela mana tak dapat penyakit bosan tu, sejak cuti sem ni aku duk terperap je dekat rumah, makan dan tidur je la . bila lah nak habis cuti ni pun aku tak tau. 2 bulan tu, agak-agak nya aku boleh jadi gemok kalau rutin harian aku sama sje setiap hari. nak cari kerja tapi aku tak serajin kawan-kawan aku. dorang semuanya kerja, aku je yang kerja dekat rumah.. basuh baju, cuci pinggan, kemas rumah, kerja jugak tu kan. haha. setiap hari macam ni, aku memang bosan.. tolong la bawaku pergi. T_T
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by fitrahjamil♥